Friday, July 26, 2013

Summer neon

Pictures by Célia Dreidi
This week was a little bit intense because of new stuff bought for home, furnitures, embellishment...
So my mum and I had to move and drop a lot of things. You know what guys I just notice that this is the first time that I talk about my home life with my mum, and it sounds really awkward. 
I have a lot of things to show you guys I don't know why but I needed a big change so I totally refresh my wardrobe. I really bought a lot of stuff and I will try to make a post on this really soon as well as my new bag... Be sure to tell me what you think!
PINK FEELING
Cette semaine a été un peu agité car nous avons acheté de nouvelles choses pour la maison, meubles, décor&ations... Alors avec ma mère nous avons beaucoup trié, déplacé et jeté des choses. Je viens de remarquer que c'est la 1ère fois que je parle de ma vie à la maison et c'est vraiment très étrange.
J'ai énormément de choses à vous montrer car, je ne sais pas pourquoi, j'ai eu besoin de changement j'ai alors totalement refait ma garde robe limite à neuf ! J'ai vraiment acheté beaucoup de choses donc j'essaierai de faire un article sur tout ça ainsi que vous présenter mon nouveau sac très prochainement... Dites-moi ce que vous en pensez!






Shirt : Zara
Studded Pant : H&M
Shoes : New Look
Bra : H&M

2 comments:

  1. you look wonderful on the pics!

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
  2. super les photos =)
    j'adore ta tenue!!
    tu es toute belle
    bisous

    ReplyDelete