Sunday, July 21, 2013

Label #3 Tattoo For A Week

Riri's tattoo
Hello there folks 
Well today I am back with another brand to present you, a Belgium one, it is Tattoo For A Week.
This is a brand of fake tattoos ! You guys know how much I love tattoos and for this reason I thought it will be a great idea to try on those because when you want a tattoo  but you're not that sure, having a fake tattoo is a great idea to see how it feets on you, where to make it etc.
So I had to choose some tattoos that you will see on this post or on my Instagram but a few more that you'll see on the futur posts ! Guys go check their website, I can say that their tattoos stays for a week and sometime (depends where you make it) it stays more longer ! TATTOO FOR A WEEK
TATTOO
 Hey 
Aujourd'hui je reviens vous présenter une marque, Belge, Tattoo For A Week.
Comme vous avez pû le remarquer grâce au titre, c'est une marque de faux tatouages! Vous savez à quel point j'aime les tatouages, et c'est pour cette raison que j'ai pensé que l'idée d'en essayer serait intéressante dans le sens où, quand on veut un tatouage mais que l'on est pas vraiment sûre de l'emplacement ou autre, en utiliser un faux peut aider à voir où le mettre etc.
J'ai dû choisir plusieurs tatouages que vous verrez dans cet article, sur Instagram mais  aussi dans les futurs articles du blog! Alors allez voir leur site, les prix sont plus que super, les moins cher des tatouages est à 0,60€ ! Je peux vous garantir qu'ils tiennent une semaine voir plus selon l'endroit où vous choisissez de le faire! TATTOO FOR A WEEK


That Lady GaGa's Peace tattoo

Shhh... saw on Riri.


No comments:

Post a Comment