Monday, July 29, 2013

Instagram lately

Hi guys! Here's the last pictures I shot on my Instagram

Let's follow me!


@SophiaRavenelle

1. While tanning with my friend Cynthia at the park.
2. Look my new phone! iPhone5 it is so amazing!
3. Our Infinity bracelets for our friendship with my babe Célia. From Brandy Melville.
4. Look at my new pink hair! What do you guys think of it?
#ITKIMBERLEYS 
1. Pendant que l'on bronzais au parc avec mon amie Cynthia.
2. Regardez mon nouveau portable! Le iPhone5, il est génial!
3.Nos bracelets Infinity avec Célia, notre symbole. Chez Brandy Melville
4. Regardez mes nouveaux cheveux roses! Qu'est-ce que vous en pensez?


1. Smocky-eyes make up with my Panama.
2. My top gifted by WASTED and my Rihanna stars fake tattoo gifted by TattooForAWeek
3. My command from Oasap finally arrived! Soon on the blog ;)
4. A deliciouuuus "bouchée" made by my aunt. Yummi
#ITKIMBERLEYS 
1. Maquillage smocky avec mon Panama.
2. Mon haut offert par WASTED et mon faux tattoo "étoiles" de Rihanna offert par TattooForAWeek
3. Ma commande de chez Oasap est enfin arrivée! Bientôt sur le blog ;)
4. Une délicieuuuse bouchée faite par ma tante.


1. My Facebook page It-KimberleyS. Let's follow the community guys !
2. My Little Holiday Box arrived so soon this month !
3. A tomatoes salad I am actually eating every night I really am in love with it. #healthylife guys :)
4. The Eiffel Tower the night of our National Day, soon the videos here!
#ITKIMBERLEYS 
1. Ma page Facebook It-KimberleyS. Rejoignez-nous !
2. My Little Holiday Box est arrivée très tôt ce mois-ci !
3. Une salade de tomates que je mange tous les soirs en ce moment! j'adore! #viesaine
4. La Tour Eiffel le soir de notre 14 Juillet National ! Bientôt les vidéos ici.

4 comments: