Sunday, June 23, 2013

Chanel & Mac

Bonjour ♥ One time again, I didn't post for a week. The reason is that I've been totally sick since Monday.
Just staying home, going to the doctor, staying home, doctor, taking pills fffff, it's all I hate !
So I bought some beauty and makeup products one week ago and totally forgot to show you.
I have to tell -you should already know this if you follow me for a while- that I always had some littles pimples on my face since my 12years old. But now, I discovered some products that I am totally PROUD to found 'hem. I have no more pimples, I promess, I finally found THE products that I need. -AMEN- 
I will make a video soon to show you how to use them ;) 
FOLLOW ME ON :  INSTAGRAM - FACEBOOK 
BEAUTY SHOPPING
Bonjour  Une fois encore, ça fait une semaine que je n'ai pas posté. La raison est que j'étais malade pendant toute la semaine depuis Lundi. Je devais pour le coup rester à la maison, aller chez le docteur, maison, docteur, prendre des médicaments... tout ce que je déteste en gros !
Donc, j'ai acheté quelques produits de beauté et maquillage il y a une semaine & j'ai complétement oublié de vous les montrer.
Je dois dire -vous devez le savoir si vous me suivez depuis un moment maintenant- j'ai toujours eu des mini boutons sur le visage depuis mes 12ans et je n'avais jamais réussi à m'en débarasser.. jusqu'à maintenant! J'ai découvert quelques produits dont je suis totallement FIÈRE. Je n'ai plus de boutons, j'ai enfin trouvé LES produits qu'il me faut. -AMEN quoi-
Je ferai prochainement une vidéo pour vous expliquer comment les utiliser ;)
SUIVEZ MOI SUR :  INSTAGRAM - FACEBOOK 

CHANEL - Powder Brush "71 MALICE"

GARNIER - Pure Active 'face cleaning brush'

closer view of the face brush

MAC - Pro Longwear Concealer 'NW20'

THE BODY SHOP - Moisture Cream Vitamin E (all skin types)

No comments:

Post a Comment