Friday, May 17, 2013

Pink Bow


One week since my last post. I have to say that I have been really busy having some meeting and preparing something that you will see later! So here in Paris the Sun comes... and goes. Those days it is raining, so no sun and of course no hot weather it is horrible : this is the word. 
I feel like seasons doesn't exist anymore, don't you fell it guys ?!
Don't forget to vote for me ! It is just one clic, you can vote everydays !!!
PINKY FRIDAY
Déjà une semaine depuis mon dernier post ici ! Je dois dire que j'ai été pas mal occupée entre des rendez-vous et aussi en organisant quelque chose que vous verrez bientôt ! Le temps à Paris est horrible, le soleil vient & repart...
J'ai l'impression que les saisons n'existent plus, pas vous ?!
N'oubliez pas de voter pour moi, il suffit de cliquer sur le lien et d'aimer ma photo. Vous pouvez voter tous les jours !!!





Vest : Autre Ton
Top : H&M
Short : Zara
Shoes : Zara
Bag : Monsoon
Bracelets : Accessorize
Necklace : H&M

2 comments:

  1. j'adore ton short =)
    très jolie look ma belle
    tu es superbe
    bisous

    ReplyDelete
  2. J'adore l'imprimé de ton short :D
    Bisous !

    ReplyDelete